07070707
Seni çok iyi anlıyorum inanki aynı süreçlerden geçtim. Her ay beklenti her ay negatif. Sana tavsiyem bu kadar stres altına giriyorsan özelde bir doktora git ve direkt ben yumurta takibi ve çatlatma iğnesi denemek istiyorum de eğer eşinde bir sorun yoksa . Yıllarca o mu bumu derken doğru dürüst bir tedavi olmadan yıllar geçirdim devlet hastanelerinde . Keşke o zaman bu bilgim olsaydı diyorum . Çünkü ilk femara ve çatlatma iğnesi tedavisiyle gebe kaldım . İkiz hamileyim şuan 26 haftalık . Rabbim isteyen herkese tez vakitte hayırlısı işe nasip etsin inşallahh🙏 Tabi doğum ve ölümün kader olduğuna inancımız var , belki bu yolla da olmayabilir , vakti vardır sabır gerebilir ama asla umudunu kaybetme. Gayretini göster ve tevekkülü bırakma .