07070707 2 buçuk seneye yakın olmamıştı bizde de hep bir bebeğim olsun istiyordum. bir sürü doktora gitmiştim yok hiç teşhis koyamadilar. Eşimde varikosel çıktı ameliyat oldu değerleri baya kötüydü ameliyat sonrası değerleri düzeldi. Bana en sonunda pcos teşhisi kondu çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ama çok zor bir hamilelik geçirdim 26+5 haftada acil sezaryen ile erken doğum yaptım oglumuzu kaybettik 2 gün yaşadı sadece. Sonra sıkıntılı bir hamilelik, doğum ve sezaryen olduğu için doktorum 2 sene korunmayı önerdi. 2 sene dolmasına yakın bıraktık korunmayı o kadar saçma sapan birşey yaşadım ki korunmayı Nisan’da falan bırakmıştık en son Nisan’da adet oldum Haziran’da lekelenme yaşadım bütün testler negatif neyse dedim ya zaten ev taşıyacağız gittiğimiz ilde doktor falan bulması baya uzun sürecek zaten bizim hemen bebek olmuyor yine 1-2 sene uğraşıriz dedik eşimde de varikosel tekrarladı değerleri düştü biraz o sebeple nasıl olsa yine tedaviyle olur diyip bosverdik ki bu taşınma telasinda ilişki bile olmadı doğru düzgün. Daha sonra birkaç şeyden şüphelenip test yaptim pozitifi gördüm hepimiz çok şaşırdık. Suanlik 7+2 gözüküyor cuma günü kalp atışı için çağırdı doktor bakalım.
Yani demem o ki en beklemediğiniz anda geliyor. Kafadan atmak gerçekten çok önemli. Oglumuzu kaybettikten sonra tek duam Rabbim hayırlısıyla ve kolaylıkla nasip et demek oldu. O yüzden Rabbim isteyen herkese kolaylıkla, hayırlısıyla, sağlıkla nasip etsin 🤲🏻