Naaagihannnn nesli123- vala artik nefesim bile zorlanio devlet takipliyim ama ozelemi kaysam.die dusunuorum.yarin doktoruma.sorucam.eger suniyle baslatmazsa galiba ozele de gozukucem
aslanbeyy Naaagihannnn nesli123- 38 haftada doktor değiştim . Özel olunca riskli birşeyiniz yoksa her türlü kabul ederler .
nesli123- Naaagihannnn şuan sizi başka bir doktor takip etmez diye düşünüyorum, Yanlış hatırlamıyorsam 24 haftadan sonra drlar kabul etmiyor