1850 Derya67 😁aynen hepımız aynı durumdayız ya 😁uykusuzluk agrı sızı derken dogsun artık dıyorum sonra kıyamıyorum bır ıkı hafta daha dursun dıyorum 😊
Derya67 1850 benim uykumda hiç sorun yok ya ama işte 4 gündür diş agrısı çekiyorum onun dışında Allah’a şükür güzel uyuyorum bebegim nekadar tepiklesede acıkıyo heralde sabahları kıpır kıpır beni uyandırmak için 😀
Irmaktan Gulzar doktoruna danış canim Bebek hareketlerini hissettiğin sürece bir sıkıntı olmadigini soyluyir doktorlar ama sen bilirsin tabi ki