Minnosaannee tabiri caizse donuyoruz . 19 derece diyor ama hissedilen asla bu değil inanılmaz soğuk bi rüzgar var
Minnosaannee Aylaa123 yemin ederim bu sene bi ısınamadık yaa söyle sıcaktan kavrulamadik . Haziran ortaları azıcık ısındı şimdi buz ikindiden sonra dışarı da kalamıyoruz
Nurten_55 Minnosaannee bende Bayburt da yaşıyorum gerçekten yaz günü bile akşamları dışarı kaban giyip gidiyoruz Erzurum u da tahmin edebiliyorum 🫣
Aylaa123 Minnosaannee bizde oturduğumuz yerde yapış yapış oluyoruz dakka başı duşa giriyoruz nemde var hamilelikte sıcak çekilmiyor 😂
Nurglsari Minnosaannee gerçekten dert var dert var antalyada yaşıyorum hissedilen 50 dereceydi en son 36 haftalıkda hamileyim anlıcanız bizde bi serinleyemiyoruz 😂😂 klimadan çıkamıyoruz
Naimednmz Minnosaannee ayy dedim başka ülkede mi yaşıyoruz. İki gündür hava biraz serin 🤭sıcaktan ter döküyoruz antepte
Minnosaannee Gokkusagi53 Allah yardım etsin oda zor ama erzurum şivesiyle dallarımız biraz ısınsa keşke ya komşu ilçe de eşim şuan inanılmaz sıcak diyor 30 derece varmış. Burda rakım yüksek olduğu için rüzgarı yağmuru hiç bitmiyor 2400 rakım dayız
Gokkusagi53 hermione_granger tekirdag 33 derece 😅 siz yine bu aralar iyisiniz yağmur felan biz yağmurun y sini görmüyoruz 😅
Mucizemibekliyorum8 Arkadaşlar soğuk serin yerlerin kıymetini bilin Osmaniye ve hava 39 derece hissedilen 50 vardır üstüne bir de 38+2 haftalık gebeyim