Kızlar selaaammm 🙉 son günlerim ve yine ben🙉
Bişey sormak istiyorum.. benim gebeligimden öncede gebeliğim boyunca da crp hep 30 larda olurdu enfeksiyon doktoruna gittim hususi genel test yaptı orda da çıkmadı romatizmal olabilir dedi.. kadın doğum doktorum da 50-100 üstü yüksek bu değerler normal çocuğa geçmez sıkıntı yok dedi.. gebeliğimin başından beri de Allah’a şükür öyle ne bende ne bebekte farklı bişey görülmedi düzgün ilerledik.. Geldik doğum zamanına 🙉
Merakım şu kızlar 🤷 crp si bu değerlerde yada daha yüksek şekilde doğum yapan oldu mu ?
Bebeğinize geçti mi?
Bı sıkıntı yaşadınız mı?
Hastanede kalma durumu oldu mu?
Yoksa hiç bı sorun olmadan kurtuldunuz mu?
Normal doğum olucak Allah’ın izniyle 🤲