Elamomy dogurangaplumba yok yanı orası rahat reklamda yok google da vakit gecırme seçeneklerden masaustune ındır var orda sabit kalsın
Elamomy dogurangaplumba orası oyle ama ben daha gelısme gormedım Reklam okey ama he rsayfa yenılemede reklam cıkıyo Ve klavye sorunu Ben sadece sana kolaylık söyledim
kumsal__ dogurangaplumba sinirimi asıl bozanda biraz uzun yaziyorumya o an klavye takiliyo ayar oluyorum 😅🤣🤣
myangelson dogurangaplumba bende şimdi yine oldu ama hiç reklam çıkmadan oldu hala da devam ekranı kilitleyip açınca duzeliyor o şekilde idare etmeye çalışıyorum
Seyhan000 Bana da uygulamaya girmeyince bildirim gelmiyor herkeste mi bu şekilde uygulamaya girince bahsedilenlerimi görebiliyorum iPhone 11 iOS
Rabiul dogurangaplumba çok güzel gidiyor gece nöbetleri bazen zorluyor 🥹 bakıp bakıp çok güzel yapmışım maşallah diyorum 😆😆 Melisa nasıl oldu varmı gelişme
dogurangaplumba Rabiul belli olmuyor ya bazen çok ağlıyor bazen yarım geç başlıyor yada yarım saat erken bitiriyor kolik geçmedi işte
Rabiul Tutaste_ çok şükür çok iyiyim 2 gün sonra zaten ev işlerini yapmaya başladım çünkü kv bende kalıyordu bir an önce gitmesi gerekiyordu 😆😆bebişte iyi gece nöbetleri var sadece uyumuyor eşşek
Rabiul ZeynepDuru17 hahah 🙈🙈 çok şükür 18 günlük olacak birazdan 🙈 zaman ne kadar çabuk geçti anlamış değilim