Baby-ES meryemefem çıkabilir, ben son 3 gün için her sabah yapmak için erken gebelik testi almıştım, bu sabah sonuç verdi, kan sonucumu da bekliyorum
momBg Baby-ES pozitif görmüşsünüz sizin için çok sevindim 🙏🏼💚 bende de lekelenme var bat 1 leke geliyor diye bi umutsuz oldum ama inşallah hamileymdir 🙏🏼
Baby-ES momBg hiç belli olmaz bu durum ama yeterki sağlıklı bir gebelik olsun 🙏🏻 ben 1 kimyasal ve 1 düşük yaşadım (9haftalıkken) Sürecin devamı çok çok daha önemli. Hepimize en hayırlısından sağlıklı ve sıhhatli olanı nasip olsun inşallah 🙏🏻