Suppermomyy yine de seni heyecandırmak istemem ama 3 gün gecikmişti adetim evde pozitif çıktı. Öğleden sonra kan vermek için hazırlandım çıkmadan baktım kahverengi leke gelmişti. Ben yok falan düşünürken arkadaşım sağolsun var kesin hemen gidiyorsun dedi ve çok şükür kan testimde de çıktı. Sen ne olur ne olmaz ver bence test. Hakkında hayırlısı olsun inşallah.