Busestl Kızlar an itibariyle 39+4 deyim tüm akşam vajinamda bi ağrı vardı yani otururken zorlanıyodum hep yattım az öncede tuvalette peçeteye kan geldi ama içerisinde sümüksü bir yapı yoktu peçeteye sildiğimde silme nir kandı nişan mı bu acaba
Birisi00 Busestl Bende gelmişti. Ama benimki akıntı içerisinde damar damar kan gibiydi. Direk regl kanı gibi geldiyse bi doktora görün derim
Birtutambebek Busestl büyük ihtimalle evet nişan kanaması zaten öyle olur benim de geldi gündüz akşam sancım başladı
Birisi00 Busestl Belki tahriş de olmuş olabilir. Nisan akıntı ile karışık diye biliyorum. Benim geldi ama 10 gün sonra doğurdum
semanur0456 Birisi00 Benim nişanım geldiğinde akşamına beni sezeryana aldı . 🥲 nişan gelince hemen alınmıyor mu doğuma
Busestl semanur0456 eger normal doğum istiyorsan doğumunu bekliyorsun sezaryen istiyosan bekletmez bebe kanala girmesin vs diye
semanur0456 Busestl anladım canım evet olabilir bana riskli seni eve göndersem diyodu bide sancı cıkıyodu nst de hatırladm da şimdi😂😂
Krglnc Busestl arkadaşımda sida sabah adet kanı gibi gelmişti dediğin gibi yani sümüksü değildi hatta 39+5 olmasına rağmen düşük mü yapıyorum diye korkmuştu :D doktora gitti hemen nişan ış doğum başlamış yani zaten 14 saat sonra doğurdu
Busestl Busestl kızlar hala peçeteye böle kahverengi lan geliyo normalmi ya böle hani hamile kalmadan önce yerleşme kanaması olur ya onun gibi
Busestl ssusal hayrr hiç bir şey yok sadece dün akşam işte kan gelmeden önce vajinamda agrı vardı üstüne oturamıyordum bgn birşey yok