Adetime 2 gün varken 48.50 çıktı yarın kan vericem iki katı arttma varmı diye regl olcakmisim gibi ağrıyor karnım sanki yirtiliyor içten içe ağrım var ama gelen giden yok.
Hamilelikte bu nornal mi? Neden bu denli ağrıyor karnım ne kdr surucek bu ağrı:(