esractn AytenDS Canım internettede şöyle yaziyo fark olarak tek gebeliğe göre çoğul gebelikler daha fazla bulantı kusma sorunu yaşaya bilirler diye. Onun haricinde baska bi bilgim yok benm
Marziye Bir bebegimin kesesi gelismiyo canim digeri iyi şukur ama doktorum birinin kalbinin durcagini dusunuyorum ben dedi son 2 kontrolumde de 1 ay sonra 2 li taramaya kadar hala yasiyosa kesinlesir artik dedi bizde bekliyoruz bakalim insallah saglikla buyur oda
reyhan_55 Marziye ikiz bebeklerde ikili tarama testi olmuyormus ama canim yanlış çikma ihtimali yüksek oluyormuş doktorum oyle demisti