AytenDS canım bende ikiz gebeyim 10+2 ve Onyzd kullanıyorum o beni çok rahatlattı 8 mg ikiye bölüp kullanıyorum ama doktorum önermedi bu ilacı çok zorlanmadıkça kullanma dedi ama kullanmadan olmuyor sürekli kusuyırum mide bulantısı şiddetli. Ben acil doktoruna yazdırmıştım. Sen ne düşünüyorsun?