Ya kızlar bende 37+2 günlüğüm dünden beri kasik ağzımda gaz agrisi gibi bir ağrı var hatta bir an nefes alamadım 15 dk sürdü tuvalete gittiğim halde daha çok sanci oldu bugünde uyandıktan sonra kahvaltıdan sonra gene sanci girdi bel agrimda var ama anlamadım geliyormu acaba doktora gitmek istemedim sanci olsa bile evde cekmek istiyorum