gulistan22- Kızlar kasıklarım da doluluk bebek hareket ediyor kasılıyor gibi oluyorum sizde durumlar nasıl ağırlaştık baya
Meltem3421 gulistan22- aşşagıya baskı çok çoğaldı belim karnım kasıklarım heryerim ağrıyor çok şükür son 1 günüm kaldı pazartesi doğuruyorum 🙏🏻
Umutmirzainci gulistan22- benim dün öyleydi gittim kontrol diye ve sancı çıktı,gel gör ki doktorum izne çıkıyor ve ben 31den önce doğurmamalıyım 😂😂 Sonrasında gidicem doğum tarihi alıcam Kilosu nasıl sizlerin ?
sb17 gulistan22- 38+1 bu gün artık, bazen öyle toplanıyor ki ağrıdan kımıldayamıyorum. Mecburi sezaryen olacak hayırlısıyla, daha gün konuşmadık ama)
SrpYlmz Babymom07 bende 35+3 üm cidden çok zor sezeryan olucam günümüzü aldık geçen hafta 19 ağustosta inşallah yani 38+5 ken Allah nasip ederse . Saglıkla kucaklarımıza alalım inşallah🙏❤
gulistan22- SrpYlmz Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin bizde aldık 1 Ağustos dedi sayılı günler kaldı 💖
Babymom07 SrpYlmz aa aynı gün biz daha almadık gün 30unda kontrolümüz var bende sezeryan olacak bakalım benimki hangi gün olacak heyecanlıyım 🥲 artık kontrole her hafta mı gideceksiniz? Sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım inşallah 💕
Yzgl gulistan22- bende 1 Ağustosta sezeryanla dogurcam hayırlısıyla sizin kaç haftalık ve bebeğin kilosu ne acabe benim bebeğim zayıf kalmış bugün 3 kilo dedi 🥺🥺
SrpYlmz Tuba680 normal doğumda doktorlar bebeğin kendiliğinden gelmesini bekliyor suyu nişanı sancı falan beklıyorlar 39 falan 40 ı geçer hala gelmezse doğurtuyorlar yani şöyle düşünün sezeryan olmama rağmen 38+5 de alıcak
SrpYlmz Tuba680 evet ama hemen ayaklanıyor normal doğum yapan öyle düşün benim zorunlu sezeryan yıllar önce kalp ameliyatı olduğum için yoksa bende normal isterdim