Rabiamina Cigdm725 Sakarya Medar hastanesi. Doktorun hastası çok diye mi böyle anlamadım ama alınan paraya göre ilgi az gibi geldi bana
12betul Rabiamina Cigdm725 bende 15 haftalığım şuan renkli çekilmedi henüz ama gayet normal öyle görmeniz 😀
Femay Cigdm725 bebeğin uzaylı gibi olması çok normal tam bu haftada düşük yapıp bizzat gördüm maalesef başta şaşırdım ama normalmiş takılmayın :)) daha küçücük elimizdeki telefonlar kadar anca boyut olarak
Duyguerbasbozkaya Rabiamina Bende de ilk kez böbrek taşı çıktı geçen hafta öğrendim belki onunda etkisi var bilemiyorum bu zamana kadar hiç bobreklerimde yada idrar yolu enfeksiyonu filan yaşamamıştım oysa ki çok şaşkınım iki bobregimde de taş cikti
Rabiamina Duyguerbasbozkaya çok geçmiş olsun size de. Benim enfeksiyonda bile çok ağrım oluyor sizin kim bilir nasıldır. Allah tez zamanda şifa versin inşallah