Fotoğraf koyamadım şuan 16+1 haftalık olduk bugün muayene oldum gayet güzel durumu iyi kız bebek ama renkli ultrason da biraz uzaylı gibi ona benzettim normal mi değişir mi daha sonrasında yüzü doktor güldü bu zamanlarda çok uzaylıya benzetirler kediye benzetirler dedi de endişelendim