Yorgunanneeem Cansu65 bende de pcos var siz kaç aydır deniyordunuz ilk çocuk mu ikinci çocuk mu olacak hayırlı olsun bu arada
Cansu65 Yorgunanneeem çok sağolun. biz yaklaşık 3 yıldır çocuk istiyoruz, eğer nasip olursa ilk olacak
zeynep_88 Cansu65 o ikinci çizgi sadece hamilelik hormonuyla çalışır silik çıksa bile hamilesiniz hayırlı olsun
daimagulumse- Cansu65 Hayırlı olsun sevincini yorumlardan anlayabiliyorum sağlıkla kucağınıza da aldığınız günler nasip olsun inşallah🙏🏻
Glchan_34 @Cansu65 son mesajı sabırsızlıkla bekledim gözünüz aydın Allah sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin 🥰
1Anneadayiiii Cansu65 hayırlı olsun canım benim sağ Salim kucağına alırsın inşallah 🌸 Rabbim bizede nasip etsin inşallah bize de dua et 4 senelik evliyim 3senedir bizde istiyoruz Rabbim bizimde emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah 🤲🏻
Nazli_3009 Cansu65 gözün aydınnnnnnnn inşallah en kısa sürede biz de buraya böyle güzel haberler ile geliriz 🙏🏻💖🥺
Cansu65 Hepinize çok teşekkür ederim canlarım. Allahım isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah. O kadar dua ettim ki Allah’a. Şimdi tek duam bir sorun çıkmaması kimyasal gebelik olmaması. Değerim iyi mi bilmiyorum