hepinize çok teşekkür ederim hastane evime yakındı hemen kan verip geldim inşallah hayırlı bir sonuç alırım. defalarca çatlatma tedavisi gördüm ama sonuç alamadım. bu ay hiçbir şey yapmamıştım. o kadar yorulmuştum ki ilaçlarımı bile kullanmadım. birkaç gün önce regl sancım başladı önce kahverengi bir akıntım oldu. ardından iki kez pembe lekelenme gördüm. regl başlangıcı sandım. göğüslerim inanılmaz şişkin ve ağrıya. bugün balık yedim ve sofradayken midem bulandı kustum. hayatımda ilk defa kustum diyebilirim. eve geç geldik 3 tane test yaptım hepsi aynı çıktı. 3 yıllık evliyim bugüne kadar hiç gebelik gerçekleşmedi. bu ay aşılama için başka bir ile gitme planı yapıyordum. allahım hayırlı haberler almayı nasip etsin isteyen herkese inşallah :)