iremd-1798 Esra1965 anladım Rabbim sağlıkla evladınıza kavuşmayı nasip etsin inşallah ❤️ Rabbim o yolda eğlendirmesin 🤲🏼
Alparslanmom__ iremd-1798 maşallah neguzel sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi 🙏🌸🐣 doğum öncesi yaptnz bişey varmı spor pilates falan?
iremd-1798 Alparslanmom__ hayır hiç bir şeu yapmadım. Zorunlu olmadıkça dışarı çıkmadım. Rabbim herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin ❤️
SYF Ben de 39+2deyim ama açılma,sancı vs.hiçbir şey yok.bugün kontrolüm vardı,en son 40+6da acil doğuma alırım dedi.pilates,ahududu çayı,hurma,ananas,yürüyüş hepsini yapıyorum tık yok.hakkımızda hayırlısı olsun,bu bebekler nazlı galiba 😅