Benimde nişanım geldi sancıların da var ama hastaneye gidince sadece 1 santim açıklık var deyip gönderiyorlar yurt dışındayım suni sancıyı sorunca yapmadıklarını söylüyorlar. Ya sancılar daha şiddetlenmeli ya da suyun gelmesi gerekiyor. Bende açılmam olması ve suyunun gelmesi için ne yapayım bilmiyorum😖😖