iremd-1798 ya benimde ilk doğumum olacak nasipse, başka bir şey merak ediyorum ben. Bu sancılar çekilirken verilirken yanınızda birileri oluyor mı? Sizin yanınızda kim olmuştu. Ben yanımda sadece eşimi isterim. Ama sanırım maaile başıma üşüşürler ve ben stresten sancı mı rahat çekemem doguramam diye kaygılıyım.