Pazartesi günü yani 40+3 haftalıkken son kontrolüme gittim. Ağrım yok sancım yok açılmam yok tam doğum kanalına da girmemiş dedi doktor. Eğer ki perşembeye kadar olmazsa suni sancı ile başlatalım dedi. Salı günü oldu hatta burada post açmıştım. Sürekli tuvaletim var gibi ama tuvalete gidiyorum yok. Arkadaşımla da anlaştık bebeğim için hediyelik yapacaktık eşyaları almaya gitti. Neyse akşam 21.30 da geldi balkona oturduk bende hiç bir ağrı sancı yok ama. Hediyeliklerle uğraşıyoruz. Saat 21.55 oldu birden ağrı girdi belime ve karnıma 1 dakika sonra geçti. Kısa süre sonra aynı ağrı daha şiddetli geldi. Ağrı gelince oturamadım ama ayağa fırladım direk. Bir kaç defa böyle oldu dedim dakika tutun. 4 dakika… 4 dakika da bir ağrılarım gelmeye başladı. Dedim siz devam edin ben bir duş alayım. Duş aldım ağrılar hala devam ediyor. Şansımıza da bizim araba ile babam dışa gitti arkadaşımın arabası da serviste. Hemen taksi aradık ama taksi yok ben evde ağrı çekiyorum sancı geldikçe tuvalete gidiyorum en son ıkınma isteğim geliyor diye bağırdım Allah tan taksi gelebildi. Hastaneye gidene kadar arkadaşım belimi ovdu durdu. Sancı gelince duramıyordum. 22.55 de acile giriş yaptık. Hemen açıklığıma bakıldı tam açılma 10 cm doğum başlamış hemen doğuma alıyoruz. Ben şooook 😱 iğneler yapıldı doğumhaneye çıkardılar. Ebe dedi ağrın geldiğinde ıkın dedi 3 ıkınmada bebek gelecek dedi. 1 2 derken 3. De ıkınmaya başladım ebe evet geliyor dedi ve ağlama sesini duydum 23.24 de bebeğim kollarımdaydı. Prensesimi görünce bende ağlamaya başladım o kadar küçük o kadar güzeldi ki koklamaya bakmaya doyamadım. Dikişim oldu bir kaç tane o sürede canım yandı ama karşımda bebeğimi giydiriyorlardı ve bebeğimdeydi gözüm harika bir duygu 🥹 doğum bitti annemi aradım ben doğurdum diye 😅 sonra bebeğimi emziredim kalktım giyindim saçımı yaptım 1 2 saat sonra normal odaya alındık. Sabaha kadar kızımı izlemekten uyuyamadım 🥹🌸 Rabbim herkese böyle kolay ve hızlı doğum nasip etsin. Doğum anında da herkese dua ettim🤲🏼
Anneme gitmeden Meryem Ana otunu suya koy dedim koyduğu gibi açılmış. Çok az bir şey kaldı bebek geliyor demiş kendince ve 3 4 dakika sonra ben doğurdum diye aramışım 😅
Hiç bir belirti yokken birden doğum oldu. Perşembe günü de hep aklıma geldi bebeğim gelmeseydi belki uzun süre ağrı çekiyor olacaktım. Rabbim ne zaman kararladı ise o zaman oluyor çok şükür 🌸🥰
Prensesim 4 günlük olmak üzere 🥹🌸🥰