teachervera keske tum ev sahipleri sizin gibi olsa. Valla bizimki hamile olmama bile acımadı %100 zammı yapıştırdi. Aglaya aglaya yalvardim adama ödeyemeyiz diye, valla çıkarsınız o zaman dedi. Ustelik 16 daireli apartmanda 8 daire ona ait ve hepsinden kat kat kira aliyor, bir suru apartmanı var, almanyada yasiyor, benim verdiğim fazladan 2 3 bin tl ile zengin olmayacak yani. Ama bebeğime bile acımadı. Cikarsam yeni tutacagim evler daha pahali olacak diye mecbur oturalim bir sekilde ödeyecegiz dedik. Eşim 20.000 aliyo kira 10.000 oldu. Ben bebek dogacak diye 3 hafta once isten ayrildim. Valla adama da anlattik durumu ama %100 zam yapti yine de