Gizem111 sana bişey diyim mi adaşım ben kolundan kan aldıramayan insanım ne hap yutabilirm ne ilaç içebilirim canım çok tatlıdır eğer ben doğurduysam herkes doğurur 😄 Ben suni sancıyla doğum yaptım son 1 saat ağrılar artıyo adet ağrısının ağırını düşün bebek geliceği zaman ıkınma hissin geliyo zaten hemen doktorlar geliyo 3. Ikınmamda bebişimi gördüm ve öyle rahatladım kii sanki hiç o ağrıyı çekmemiş gibi oluyo bi anda rahatlıyosun şimdi 2 aylık olduk yemin ederim tekrar o güne dönmek istiyorum kızımı o ilk gördüüm ann ilk emzirdiğim an hele o kokusu allahım müthiş bişeydi ya hiççç korkma video falan hiç izleme herkesin doğumu kendine özel inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💖 o ilk anların tadını çıkar bol bol kucağına al emzir sev bütün ağrılarını unutucaksın 😍