Gizem111 Kişiden kişiye değişen bisey bu.Kimse zor veya kolay diyemez bence. Ablamı örnek vereyim 3 normal doğum yaptı. Özellikle ilkinde çatala çıkar çıkmaz bebek fırlamış,doktor zor tutmuş, herkes şaşırmış , doktorlar ‘hayatımızda gördüğümüz en kolay doğumdu’ demişler. 2.3. Yeğenimde de maksimum 20 dk sürmüş. Ablama sancı nasıl bisey diye sormuştum,gaz sancısı gibi ama dayanılmayacak bişey değil demişti.