Esrakck123 yok kanala inmişti ama doğum başladı nişanem geldi bir gün sancı çektim ertesi akşam 5 cm ile hastaneye gittim kafası yukarıdaydı çok zor indi kafası inmediği için açılmam da çok yavaş ilerledi 2 saatte bir cm ilerliyordu 🥲epidural almadım 🥲sancım az olduğu için suni de taktık o kadar emek vermiştim sezaryen de olmak istemiyordum çok çaresizdim 🥲sonunda oldu ama çok şükür şimdi yanımda binlerce kez şükür Allahım hepinizin yardımcısı olsun kimseyi o kapıda bırakmasın 2 gün sancı çektim ama sonrası gerçekten çok kolay doğumdan sonra hiçbir şeyim yok gibiydi bitti her şey ❤️