Ben şim de hep yanımdaydı doğarken kalmam demişti ama o an beni bırakıp gidemedi ve bana çok destek oldu iyi ki benimleydi kordonu falan kesti normalde cesaretsizdi o an oluyor demek ki bana saçları görünüyor bak gerçekten çok az kaldı falan diyordu 😂izin veriyorlarsa eşiniz de yanınızda olsun canlar ❤️