Nazdar72 Seda29 dudak kuruluğu vücudun suya ihtiyaç duyduğunun göstergesi oluyor hamilelikte o yüzden 2 kat daha kurur ben öyleyim su eksikliğindenmiş Oğlum da da öyle doktor oğluma demişti bu çocuk hiç mi su içmiyor dudaklara bak diye
Hayriyeguzey Sevgik aynen bende vazelin kullanıyorum hemde tüm vücudama sürüyorum 36 haftalığım 🥰 çok iyi nemlendirici
Smybbs Hayriyeguzey merhaba konunun üzerinden bir sene geçmiş ama.baskalarida görür diye yazmak istedim 😇 vazelinin hammaddesi petrol malesef 😮 kullanılmaması daha iyi olur .
Edssm Çatlak oluşmasını engellemek için kullandığım kakao yağından sürüyorum saniyesinde düzeltiyor balsam falan hikaye kesinlikle kakao yağı kullan
Dnzcngz Seda29 https://www.watsons.com.tr/p/blistex-lip-relief-cream-spf-10-dudak-balmi-6-ml-14620 Kesinlikle bunu kullanmanı öneriyorum bende de aynı sorun var. 2 günde etkisini göstermeye başlıyor. Dudaklarıme ski haline döndü. Kesin çözüm. Ama bu blistexin bu ürününü kullan mavisini galan değil.