Arkadaşlar 19 temmuzda kese boyu 8.81 mm idi. Bugün 26 temmuzda yani bugün karından 13 mm çıktı bebeği göremediği için vajinadan baktı kese boyu 10.71 mm çıktı.programa göre 7+4 haftaligim ama doktora göre 6+4 cikiyorum kese boyu bir haftada çok az buyumus kesenin boş olma ihtimali yüksek dedi ama bir hafta daha bekleyelim dedi fotoğrafı yuklicem yorum yapabilir misiniz özelde muayene oluyorum salı günü başka özele gidicem
