051020antalya merhaba canım bende ilk bebeğimi 32 haftalıkken ölü doğum yaptım 9 ay sonra tekrar hamile kaldım şükürler olsun oğlum şuan 4 yaşında şimdide 5+1 hamileyim tekrar korkma hep dua et rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin oğluma hamileyken o süreç hep korkuyla geçti stresle her an kötü birşey olacak düşüncesiyle ama bak şimdi yanimda rabbim ona yaşayacağı bir ömrü nasip etmiş sende sağlıkla kavuşursun insallah