051020antalya meinbaby_ bende 5w oldum. bugün beta hcg 1480 olmuş ama doktor muayene etmedi. kan veriyordum iki güne bir devlete gitmiştim o yüzden. 1 ağustosa özele randevu aldım inşallah kalp atımını duyarım🥰🥰
meinbaby_ Beybyi bende 2 gün önce giitm kese var minik kalp atışı 10 gün sonra gel dedi . Bekleyip gitmek daha iyiymiş böyle daha da strese giridm 😅
meinbaby_ Starkmama21 gittiniz mi doktora ben 2 gün önce gittim kese var kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi . İnşallah olur sorunsuz
Starkmama21 meinbaby_ ben regl gününden bir gün sonra gitim çünkü iğne kullanmam gerekiyordu doktor şimdilik bakmaya gerek yok görünmez dedi kan tahlili yapip hamileliği kesinlesştirip iğne verdi ve kendi bir iğne vurdu 19 Ağustos randevum inşallah bir sıkıntı yoktur
Aynil710 Bende 5+5 im 7 haftalik olmasini bekliyorum kalp atisi icin insallah ❤️ Mart anneleri cogaliyor 🥰
Thenargisss Aynil710 evet ya bende var şam kulanıyorum alsın diye. Kasık sancıları bebek için iyi değilmiş. Ama 3 ayına kadar ola biliyor yerini sıkılaşana kadar
051020antalya Kızlar benim 2.gebeliğim olcak. ilk bebeğimi kaybettim. iki sezeryan arası 6 ay geçti şuan tekrar hamileyim. o yüzden çok korkuyorum 😢
nimetdeniz 051020antalya merhaba canım bende ilk bebeğimi 32 haftalıkken ölü doğum yaptım 9 ay sonra tekrar hamile kaldım şükürler olsun oğlum şuan 4 yaşında şimdide 5+1 hamileyim tekrar korkma hep dua et rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin oğluma hamileyken o süreç hep korkuyla geçti stresle her an kötü birşey olacak düşüncesiyle ama bak şimdi yanimda rabbim ona yaşayacağı bir ömrü nasip etmiş sende sağlıkla kavuşursun insallah
Eylul41 051020antalya allahin izni ile bir sey olmaz benimde 3 Sezaryan olacak 2. Hamileligimden olan bebeğimi 2 gun sonra kaybettim erken dogumdan dolayı ve kizima kardes cok istedik insAllah bu sefer erken dogum olmazda saglikla alırım kucağıma Allaha sigin inan güven bol dua et 🥰
Yonalirem Test yaptım 2 çizgi çıktı birisi hafif silikti Bende salı günü kan verdim 49,3 çıktı değerim ama doktor kese görmedi son adet tarihine göre 3 haftalık olmam gerekiyor endişeliyim açıkçası normal mi bilmiyorum yardımcı olabilecek varmı bilgisi olan
Yasmncm Yonalirem çok normal daha çok küçük benim beta 1500 u geçmişti keseyi karından göremedi alttan ultrasonla gorebildi
meinbaby_ Yonalirem aynısı benim başıma geldi . Geçen hafta kan verdim 48 çıktı . 2 günde bir kan verdim arttı perşembe günü kese gözüktü kalp atışı içinde 10 gün sonra gel dedi
-av41 HazelSeren rabbim yardımcımız olsun , 5+3 olduk , kahverengi lekelenmeler olduğu işin doktora gittik , kese göremedi , erken olabilir dedi , bekliyoruz