Ayseeeegullll Ebbruc Kesinlikle öyle artık doktorlara da güvenim kalmadı hele ki devlette ki doktorlar hepsinin surat beş karış ego desen tavan. İnşallah sizde sorunsuz ve sağlıklı bir süreç geçirip bebeğinizi zamanında ve hayırlısı ile kucağınıza alırsınız ❤️
Ayseeeegullll Ecekrk gideceğim evet ultrasona sokamam çok kalabalık diyip başından savdı zaten beni hepten güvenim kırıldı, inşallah bir sıkıntı yoktur da sağlıkla kucağıma alırım bebeğimi 🥹 umarım sizde sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 🙏
fairytale_ Ayseeeegullll canım her hamilenin ağrısı olur bu çok normal 17+2 deyim karın ağrım bel ağrım kasık ağrım oluyor doktorum normal olduğunu rahimin bebek için ayarlandığı için ağrı olacağını söyledi kan olmadığı sürece korkma dedi
Ayseeeegullll fairytale_ çok şükür şimdiye kadar hiç kan görmedim inşallah görmem de 🤲🏻 ilk hamileliğim olduğu için hiç bir şey bilmiyorum en ufak şeyden tedirgin oluyorum dolayısıyla, teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🫶