Ayseeeegullll hiç üzme kendini gerçek bir riskli gebe olarak, ultrasonda bir şey görmeden sadece ağrım var diyene böyle söylenemeyeceğini kesin olarak söylerim. İlacın progestandır zaten zararı olmaz faydası olur ama bir riskin de yok zaten. Hangi hamileye sorsan ağrısı vardır herkes riskli o zaman. Doktordan doktora o kadar fark ediyor ki senin haftalarında kanama alanın var dedi bir doktor çok üzüldüm zaten riskliydi önceki kaybımdan dolayı, sonra perinatologa gittiğimde bu damar nasıl kanama alanı diyebiliyor dedi anlayacağın doktordan doktora çok fark ediyor