prensesim1_ Kaybınız için çok üzüldüm. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Önlem amaçlı serklaj olmuşsunuzdur büyük ihtimalle. Benimde şuan 2.gebeliğim önlem amaçlı oldum, ilk gebeliğimde 23.haftada acil serklaj olmuştum, 37+2 de doğum yapmıştım. Ozaman hiiç ümit yoktu bile ama sağlıkla kucağıma aldım, darısı başınıza inşallah. Önlem amaçlı serklajda gidişat daha iyi ve sorunsuz oluyor genel olarak. Hepimiz için öyle olur inşallah. 🌸