Ecekrk Ben riskli gebelik geçiriyorum, serklajlıyım ama senin kadar stres yapmıyorum. Sende yapma bence. Streste kötü bir etken çünkü. Hep zamanında, sağlıkla doğacağını düşünmeye çalış. Ne güzel sorunsuz ilerliyormuş zaten🌸 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. 🥰 Bu arada benimde son 97 uygulamaya göre. 26+1 haftalık. Aynıyız sanırım. ☺