Ezel16 Busee-ars Amin canım kimsenin olmasın 🤲🏻🥹 Bu arada Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻☺️🐣
SancarMom Ezel16 gebeliğimin 3. Ayında göğüs ucum o kadar acıyordu ki lansinoh kullandım halada bazen acıyor sürüyorum doğumdan sonrada devam edeceğim bence bu kadar övülüp tercih edilmesinde vardır sebebi
Ezel16 SancarMom Umarım doğum sonrası gerek kalmaz kreme ama kalırsa da umarım çabucak toparlanır 🥹 İyi bir marka olduğu belli ama herkese iyi gelmiyormuş o yüzden doğal şeyler daha çabuk toparladığını söylüyorlar ☺️