Ezel16 Lalemmm12 Tamam canım çok teşekkür ederim 🥰🫶🏻 Sipariş vereceğim yorumları okudum baya favori bir krem gibi duruyor doğum öncesi başlarım 36. haftada nasipse 🥰
Lalemmm12 Ezel16 doğumdan sonra çok lazım olucak çok işime yaradı gerçekten göğüslerim çok acıyordu catlamıstı bide emzirirken kanıyordu ellerim ayaklarım terliyordu bebek emince eşim aldı eczacı sürünce silmesine gerek yok demiş bende öyle veriyordum zaten emmiş oluyordu bütün kremi göğüsüm
Ezel16 Cudana Anladım canım arkadaşım gerek yok dedi hatta rengi falan baya değişik mavi gibi 🤭 Tabi sen yine de sor için rahat etsin pomat yazıyor zaten üstünde ☺️
Ezel16 Merveya Tamam canım bunu da not alayım doğal kantaron yağı bulurum umarım gerek kalmaz ama bir problem olursa iyi gelmezse denerim 🥰 Çok teşekkür ederim cevabın için peki sürdükten sonra bebeği emzirmeden göğüsü temizlemek gerekiyor mu ?
Ezel16 Busee-ars Açtı canım 🥰 Çok teşekkür ederim 🎈 Busee-ars Çok geçmiş olsun canım umarım çabucak geçer yaran herkes çok zor olduğunu söylüyor 😢
Busee-ars Ezel16 şu an iyi çok şükür iyi devam etsin de kimsenin olmasın valla yara saçma sapan bişey yaa 🥲
Ezel16 bussra-23 Bana da 36. hafta dediler bende 36 da başlıcam inşallah ☺️🥰 Umarım çok fazla zorlanmadan o süreç geçer ☺️
Ezel16 Sydaglsen Umarım canım herkes bu markanın da temiz içerikli olduğunu söylüyor.. Hatta çatlak kremi kullananlar falan çok memnunlar burda görmüştüm ☺️
mlkycpr1991 Hastanedeyken emzirme uzmanı bana cezveye 1 yemek kaşığı zeytinyağını ısıt ılıyınca göğüs ucuna sür dedi .Hem sana hem bebeğe bir zararı yok dedi .Denedim 2 günde iyileşti ,emzireceğinde silmeye de gerek yok demişti ,tercih senin ben denedim memnun kaldım .
mlkycpr1991 Ezel16 Bende duymamıştım, diğer çocuklarımda Bepanthol, ve Lansion krem kullandım her emzirmede silmem gerekiyordu ,bu sefer almamıştım emzirme uzmanıda önerince denedim ,bence boşa o kadar para koyup almaya gerek yok .
Beybitooo Ezel16 ben temizliyordum yağ olduğu için geçmez tiksinir emmez diye kremlerde sorun olmuyormuş ama bu tadını değiştirebilir
Ezel16 mlkycpr1991 Şu yukarda olan organic olanı hiç temizlemeye gerek yokmuş canım .. Onun içinde de zeytinyağı ve 6 yağ daha var .. Doğum öncesi başlayın diyor herkes o yüzden 36. haftada başlayayım dedim doğum sonrası artık ne olur bilmiyorum ama bir sürü deneyecek şeyler çıktı doğal olarak iyi gelmezse hiçbirşey tek tek denemek lazım ☺️
Zeyyno_ Ezel16 Evt ben faydasni çok gördüm hatta doktor silmedende emzirebilirsn dedi onun sayesinde iyileşti iki ay kdr da kullandım
SrpYlmz Ezel16 ben incia aldım henüz doğum yapmadım 35+4 üm ama bir haftadır falan kullanıyorum yumuşatıyor iyi geliyor çatlamıştı faydası oldu ve içeriğide temiz
Ezel16 Lalemmm12 Tamam canım mutlaka bu kremden sipariş vereceğim 36. haftada başlayacağım nasipse 🥰 İçeriğinde 7 tane yağ var iyileştirme açısından iyi olduğunu düşünüyorum birde organik olması cezbeden tarafı.. Doğal olarak da çok şeyler çıktı postta hangisi iyi gelirse artık umarım kötü olmaz ama olursa da denenecek çok şey var 🥰 Çok teşekkürler canım ☺️
Ezel16 Busee-ars Amin canım kimsenin olmasın 🤲🏻🥹 Bu arada Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻☺️🐣