Burjjjju amin inşallah hiç canını sıkma ve pes etme. Ben 25 yaşındayım 5 yıldır evliyim çok zor anne olmak isteyıp olamamak. Ama yerinde olsam acile gider kan verirdim, maşallah sana dayanıyorsun :) ben 8. Günde kanamam oldu doktorum kan istedi demiştim de öyle vermiştim:) son embrıyom son umudumdu çok şükür elhaödülillah tuttu