Hannah
ayyy ben de ısrardan hiç hoşlanmam tetanoz , şeker yüklemesi vs hiç birini yaptırmadım. pişman da değilim. Benim gittiğim doktor da kiloma takmıştı geçen sene 2 ameliyat geçirdim 1.5 ay yatalak kaldım kortizon kullandım tam hayata döndüm süpriz şekilde bebek oldu diye söylememe rağmen bana obezsin obez kategorisindesin deyip durdu son gidişimde bende bıraktım
kadının meğersem kilo takıntısı varmış bende isterdim 40 kiloyle top gibi göbekle hamile olmayı mesela :D
hisarı bende çok istedim bütün kadın doğum doktorlarını araştırdım ama malesef özel sağlık olmayınca nakitte muayene ücretleri pahalı geldi sizin adınıza çok mutlu oldum aynı zamanda çocuk doktoru da araştırıyorum bebeğim doğduğunda özel sağlık yaptıracağım çalıştığım yerdeki personellerin hepsi oraya götürüyorlar ve hastaneden aşırı memnunlar yunus nas hoca diye hatırlıyorum
ilaçsız eski usul bir doktormuş ismi netleşince yine güncellerim mesela
sağlıcakla alın kucağınıza çok rahat çok keyifli bir süreç olsun sizin için
o anki şartlarınız el verirse doğum nasıl geçti bize de bilgi verir misiniz ?