Ygmr01
ben çamlıca erdem ve çakmak erdem şubelerine de gittim. geçen sene ilk gittiğimde doktor beta kan testi yapmadığı için ki ben emara giricem tomografiye giricem bir ameliyata hazırlanıyorum beta yapalım işimizi riske atmayalım dememe rağmen yapmadı ve hamile olduğumu öğrenemedim bir hafta sonra iç kanama teşhisiyle kendimi acilde ameliyata alınmış halde bulunca öğrendim :D meğersem tüpte gebelik başlamış 7 hafta olmuş ve tüpüm patladığı için iç kanama başlamış
bu gebeliğimde de çakmak erdeme bi bakayım dedim kadın bana 5 hafta olmasına rağmen kese yok boş kürtaj olman gerekiyor , hazırlıklara başlayalım dedi :D:D
allahtan doktorlara karşı ön yargım var da aynı gün başka hastaneye gidip durumu netleştirdim panik olmadan şimdi kısçemle mutluyuz çok şükür
hastane değil doktor şansı yakalayamadım bakalım belki başka doktor bulursam tekrar denerim gitmeyi