Nazli_3009 Zarifokur evet yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçmesi lazım ve idrar testi yapacaksanız sabah ilk idrar ile olmalı daha net çıkar sonuç
CemaleMenafova2023 Nazli_3009 yaptım gölge gibi çıktı 2 ci çizgi oda testi yaptıktan 1 gün sonra çıktı
smamrt89 Seraymesut benim adet günüm yarın yarın olmazsam test yapıcam bakalım inşallah pozitif sonuç alırım
Seraymesut Nazli_3009 eşim alıp gelicek ama ne zaman yapmalıyım bilmiyorum ilk bebiste öğleden önce saat 11 de yapmıştım
Nazli_3009 Bilgilianne48 benim de 9 gün falan var daha yapmadım reglden sonra daha net çıkıyor diyorlar ama bilmiyorum sabırsızım da oldu mu olmadı mı diye