smamrt89 Nazli_3009 benimde 10 gün öncesinden başladı ağrılarım özellikle kasıklarımda çok fazla batma tarzında ağrı var
smamrt89 Nazli_3009 hayır yapmadım adetime 2 gün var daha işte geçince mi yapsam yoksa şimdi yapsam çıkar mı bilmiyorum erken mi acaba daha
Nazli_3009 smamrt89 bazıları adetin 12. Gününde tam net olarak belli olacağını söylüyor benim de adet olmama 10 gün var ve ilk defa korunmasız ilişki yaşadım sonucunu merak ediyorum
zgeDenizKaramanAtmaca smamrt89 canım benm de regl tarihim 28 i görünüyor. 23 ündü erken gebelik testi yaptım çıktı onda. sonra normal kaset test yaptım. onda da çıktı. bugün dr gittim kan verdim. sonucu bekliyorum daha çıkmadı. iki gün var şuan normal şartlarda reglime. bende olduysa çıkması lazım çok az da olsa kan değerin yükselmiştir.
smamrt89 zgeDenizKaramanAtmaca adet olacakmışım bi ağrım var belim kasıklarım bacaklarım ağrıyo o yüzden belki adet olurum diye de test yapmadım ama bi yanım da yapmak istiyo 🥹
Papatya_1626 Kizlar bir sey sorabilirmiyim ben tlfondan takip ediyorum ovülasyon yumurtlama günlerimi bu ay hepsini denedim.günlerini kacirmadik herseyi yaptik ama maalesef 3 gün önce regl oldum neden tutmadiki cokta umutluydum birde regl gününden 5 yada 6 alti gün önce sanki yerlesme kanamasi gibi açik pembe akinti gelmisti cok heyecanlanmistim dedim bu sefer kesin hamileyim off yaa🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mavi355 Papatya_1626 telefondaki uygulama bende doğru çıkmadı. Ovülasyon testıyle yaptıgım tarıhle uygulamadakı tarıh tutmadı. Test kullanın bence
CemaleMenafova2023 Merhaba arkadaşlar, adetim gecikdi 4 gündür, gebelik testini sabah idrarıylamı yapmalıyım yoksa ne zaman olursa olsun fark edermi?
Nazli_3009 CemaleMenafova2023 sabah ilk idrarla yapılması gerekiyor hormonun tam birikmesi için erken dönemde test yapıyorsanız tabi
CemaleMenafova2023 Nazli_3009 reglim dediğim gibi 4 gün gecikdi ama belki de Döllenme daha yeni olduğu için test de çıkmaya bilirmiş diyorlar
Nazli_3009 CemaleMenafova2023 istersen birkaç gün daha bekle adet olmazsan erken gebelikler döllenmeden 12 gün sonra belli oluyor ona göre kan testi verirsin
Nazli_3009 Zarifokur evet yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçmesi lazım ve idrar testi yapacaksanız sabah ilk idrar ile olmalı daha net çıkar sonuç