MelodyFairy bak bu ikinci gebeliğim benim 1.5 sene boyunca tedavi gördüm pcos dediler yumurtlayamıyordum bile ne ilaçlar kullandım ne iğneler . En sonunda vazgeçtim artık istemiyorum dedim çok yorulmuştum sürekli doktora gitmekten sürekli alttan muayene olmaktan araştırmaktan . Saldım ben hemde baya bi saldım gezdim temizlik yaptım diyet yaptım aklımın ucuna dahi getirmedim gebeliği ne akıntıya baktım ne başka bişeye gelişi güzel hatta bir ayda 4-5 kere falan ilişki olduğu zamanda gebe kaldım. Sonrasında kalbi durdu . Şuan ki gebeliğim de imkansızdı en son 10 martta adet oldum ben geçen ay doktora gittim olmuyorum diye çok sayıda yumurtan var dedi pcos dedi bildiğim şeyler tekrar etti tarlusal yazdı bana çalıştığım için o hafta ilacı alamadım sonraki hafta aldım kullandım ona rağmen adet olmayınca belirtim de olunca içime doğdu test yaptım . İlaca rağmen hamile kalmışım ilaca rağmen tutunmuş en beklemediğin zamanda oluyor yani emine . Aşırı boşvermen gerekiyor yani . Bende diyordum çok takılmıyorum vs diye ama insanın aklına geliyor oda ister istemez etkiliyor seni o kadar salman lazım ki asla takmayasın ne zaman adet olacağını düşünme bile akıntına bakma canının istediği zaman ilişkiye gir çocuk için değil 5 dk yatıyım deme kalk ayağa tuttuğu zaman öyle yada böyle tutuyor . Şal gitsin kız bi sal rahatlayacaksın valla