kubranurleo bugüne kadar bizde hep birlikte gittik her şeye, ilk nstme birlikte gittik ama muayene nst derken bir tık uzun sürdü. Cumartesi izni olduğu için sıkıntı olmamıştı ama muayene sayıları arttığı ve her seferinde nst’ye gireceğim için bizde konustuk bu konuyu. haftaiçine denk geliyor ve izin alması zorlaşıyor sürekli. Aslında orda kimseye ihtiyaç olmuyor zaten nst odasına tek girebiliyorum kapıda boş boş bekliyor oda. O yüzden bende önümüzdeki ne tek gideceğim mesela. İzin konusunu ileride daha ciddileştiğinde kullanmak lazım. Sürekli olunca onlarda zorlanıyor. En son gittiğimize taksiyle gittim dönüşümde aldı oda beni yol problem olduğu için. Bir dahakine kendim gidip kendim döncem. Dediğim gibi ihtiyaç olmuyor birine zaten.