Şimdiye kadar tüm kontrollere eşimle gittik, işten bir iki saatlik izin alıyordu.
Sonra eşime görevlendirme çıktı ayın 31inde oraya başlayacak. Doktor da bana ayın 31inde gel ilk nstye gir dedi. Kontrol randevusu olacak böylece para da vermeyeceğiz.
Eşim izin almak istemedi görevlendirme önemli diye. Bundan sonra da izin alması artık zor. Annem gelene kadar (20 gün sonra gelecek) tek gitmek zorunda kalacağım. Haftada bir yani.
Taksiyle gidip gelirim ama kendimi çok kötü hissediyorum. İlk kez nstye giricem yanımda eşim yok. Eşim zor durumda kalacak izin isterse ama yine de gidemem dersen zorlarım dedi. Sizce tek gider miyim?