R_umeysa Kızlae bugün 40+0 oldım ama sancım yok. 2 cm açılmam var sadece neler yapmam lazım. Hurma ananas yiyorum. Yürüyüş plates yapmadığım şey kalmadı tık yok
asyabsk R_umeysa ama ben artık hiç bir şey yapmıyorum 3.aydan beri plates yoga yürüyüş her şeyi yaptım demekki bunla alakası yokmuş🥹🥹
Tugba1tugba R_umeysa bol yürüyüş ve yer silmen lazım bunlar biraz tetikleyebilir doğumu. Umarım suniye gerek kalmaz ılık duş alıp karım sıvazlama hareketi de işe yarıyor birde
R_umeysa asyabsk kesinlikle hamileligin başınfan beri herşeyi yapıyorum iki gündür diyorum ki pilates yürüyüş yapmadan doguranlar nasıl doguruyor diye düşünüyorum.
asyabsk R_umeysa benim etrafımdada çok fazla örnek var tüm hamileliği boyunca yatıp 38-39 da normal yapanlar ama vakit ilerledikçe stres maalesef çok artıyor benim salı günü son benim dr müdahale edecek artık🥹
Ftmsre R_umeysa doktorun yasaklamadıysa ilişki yaşayabilirsin kasılmaları uyarıyor 40+0 da kızım öyle doğmuştu ancak
1bebe1meow R_umeysa Karadut yaprağı çayı için rahmi gevşetiyor rahminiz açıldıkça sancınız başlayacak 🥹 sağlıkla kucağınıza alın
Gul-5757 Benim başladı sonunda bugün 🙏🏻saymayı bırakmıştım bir iki gündür kaç günüm kaldı vs diye bugün sabah sancı ile kalktım sanırım sayınca da strese giriyoruz
R_umeysa Gul-5757 kesinlikle streste etkiliyor keşke benimde başlasa Allah kurtarsın sağlıklıca kucagına almayı nasip etsin
Gul-5757 asyabsk 39 artı 5 oldu teşekkür ederim darısı bekleyen herkese 2 cm açıklığım evdeyim bekliyorum ağrılar gelip gidiyor
Symnr166 Ben 2 cm açılmayla sancı hissettim baya kız hatta hastaneye bile gittim yatışım yapıldı maşallah nasıl sancı hissetmiyorsun