Mikrofon0 39+1 den selamlar 🥲 37. Haftada doktor rahim ağzın kısalmış her an herşey olabilir dedi eve koşup çantadaki eksikleri falan hazırladım beklemeye geçtim tık yok… geçenlerde sancım oldu gittim nstde de çıktı ama beyefendinin gelesi yokmuş daha ne açıklık var ne de rahim incelmiş… işin ilginci ilk oğlum 38+5 de doğdu bunu daha da erken bekliyordu doktorum. Öncekinde suyum gelmişti sadece suni sancıyla doğumu yaptım bunda suni inşallah gerek kalmaz of 🥹 bu arada doktor bol yürüyüş yap , merdiven in çık, adaçayı ahududu yaprağı çayı iç hurma ye dedi hepsini de yapıyorum.. korunmasız cinsel ilişki uyarıyormuş da benim koca yurtdışında o imkan da yok 😂