Mikrofon0 36+4 deyim bizede pazartesi sezeryan günü vericekler vallahi ödüm kopuyor bugune kadar ne bir ameliyat oldum ne anestezi bilirim belden iğne sonda o kesi beni cok ürkütüyor doğru durust heyecanımı yaşayamıyorum bile hergun dua ediyorum allaha sığınıyorum allah bütün hamilelere yardım etsin vallahi eşim esnaf ona bile dedim ki gelen giden hamile yolda molda nede görürsen bir işin ucundan tut tanı tanıma muhakkak yardımcı ol diyorum🙏🥹 3,4 tane doğuran annelere gerçekten büyük saygı . İlk gebeliğim ben cok zorlandım 🥹🥹