Mikrofon0 bizimki de baş aşağı geliş pozisyonunda sol tarafta hissediyorum ayakları yukarıda 😀 bende 39+0′dayız
Son haftada rezene çayının normal doğumu kolaylaştırdığını duydum bir bilginiz var mı? Hurma,ahududu vs bunları biliyorum ama rezene anne sütünü de artıyormuş hem gaz problemi yaşamamak içinde içilmesini tavsiye ediyorlar yanı sıra doğumu kolaylaştırırmış acaba doğru mu? içsem bir zararı olur mu